From Friday, April 19th (11:00 PM CDT) through Saturday, April 20th (2:00 PM CDT), 2024, ni.com will undergo system upgrades that may result in temporary service interruption.

We appreciate your patience as we improve our online experience.

LabVIEW

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Récupération des données à partir d'une carte mémoire SD sur LABVIEW

Salut tout le monde, 

je suis très heureuse de devenir un membre dans ce groupe. bein, je suis entrain de faire un projet qui consiste à enregistrer des données sur carte mémoire sd à partir d'un microcontroleur puis récupérer ces données sur PC. Mon problème c'est que je veux visualiser ces données sur une interface graphique sur LABVIEW mais dommage je suis débutante sur LABVIEW et j'arrive pas à trouver une solution. Quelqu'un peut m'aider??

0 Kudos
Message 1 of 2
(2,048 Views)

If Google translate is correct, you are trying to log data to a SD card and figuring how to see it in on graph. Since you are getting started with LabVIEW I would suggest using the Write To Measurement File and Read From Measurement File. As shown in this tutorial, you only need to specify the format and file path. I would encourage you to search for code and tutorials about this VIs for more reference, like this one. I hope this helps.

Alejandro C. | National Instruments
0 Kudos
Message 2 of 2
(2,035 Views)