DutLUG - Dutch LabVIEW Usergroup

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Welk onderwerp vind jij interessant?

ben in 1997 met Python in aanraking gekomen tijdens het lesgeven en ook gebruikt voor eenvoudige log-scripting... (versie 1.2 op floppy:- hihi) Ik wil tzt wel een korte presentatie houden (demo) over de basics in python (vs LabVIEW) en in combi met LabVIEW via Python integration toolkit.... gewoon eerste ervaringen etc... 

maar als iemand anders dit wil doen ook goed!!!

't is maar een voorstel van een wat oudere rot  🙂

Message 21 of 24
(2,397 Views)

Als jij je al oud voelt hou ik me even heel stil....

 

greetings from the Netherlands
0 Kudos
Message 22 of 24
(2,393 Views)

Met de volgende DUT-LUG meeting in aankomst kreeg ik het volgende idee:

Een ieder van ons heeft vast wel eens meegemaakt dat hij/zij relatief lang bezig was een specifieke fout of bug op te sporen in een LabVIEW programma. Is het misschien interessant om hier in het kort iets over te vertellen, in max 10 minuten? Dit kan over van alles gaan, bijvoorbeeld een bepaalde foutcode die eens in de zoveel tijd opduikt, of dat het programma telkens niet reageert zoals verwacht. De manier waarop dit gepresenteerd wordt kan natuurlijk van begin tot eind worden uitgelegd maar misschien is het wel leuker in de vorm van een raadsel. Er wordt bijvoorbeeld een wire diagram afgebeeld met de vraag “wat denk je dat er gebeurd?” of “Gaat onderdeel onder alle omstandigheden goed?”

Doel is om hier allen van te leren, en op een interactieve manier onze Labview kennis te vergroten.

Message 23 of 24
(2,261 Views)

Iedereen heeft zo zijn eigen manier van programeren. Er zijn echter ook design patterns die helpen om vaak voorkomende design problemen op te lossen. Dit wordt vaak toegepast bij object georiënteerd programeren, hoewel er ook zijn voor gewoon lv programeren. Kortom, welke design patterns ken je en hoe pas je ze toe in Labview 

Message 24 of 24
(1,946 Views)