From 04:00 PM CDT – 08:00 PM CDT (09:00 PM UTC – 01:00 AM UTC) Tuesday, April 16, ni.com will undergo system upgrades that may result in temporary service interruption.

We appreciate your patience as we improve our online experience.

LabVIEW

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

creer nouvel onglet en faisant un click droit sur l'ihm

Solved!
Go to solution

Bonjour,

 

Apres l'affichage d'une courbe sur un graphe, je voudrais pouvoir l'ouvrir dans un nouvel onglet en utilsant un menu qui appretra sur un click droit sur le graphe ou voire meme sur une partie de notre onglet visible .Je sais pas si je suis clair !!!!!!!!!!!!!!!

 

Merci d'avance

A.Selmaji
0 Kudos
Message 1 of 9
(3,728 Views)
French to English for more and fast responses
Hello, 

After displaying a curve on a graph, I would like to open a new tab in a menu that uses them on appretra right click on the plot or even on a part of our tab visible. I do not know if I am clear !!!!!!!!!!!!!!! 

Thank you in advance
0 Kudos
Message 2 of 9
(3,718 Views)

hello everybody,

i'm trying to create a menu by the right click on a graph !!!!!!i don't know how to do!!!!!!!!!!!!!!!!

thank's

A.Selmaji
0 Kudos
Message 3 of 9
(3,710 Views)

Is this what you want. Please don't mark the post as solution. Then people think that the problem is solved and won't look in to your thread to help you.

 

Please unmark by clicking on Options located at the top right corner of my post and select unmark.

 

Thanks,

Mathan

0 Kudos
Message 4 of 9
(3,706 Views)
Solution
Accepted by topic author amineS.

Hello.

 

Here's an example that opens a pop up when you right-click on your graph.

 

Regards.

Download All
Message 5 of 9
(3,650 Views)

merci beaucoup pour la reponse,c'est juste que j'avais trouvé la solution et j'ai zappé votre message.

merci

A.Selmaji
0 Kudos
Message 6 of 9
(3,539 Views)

Bonjour tout le monde,

ma question est comment peut on faire une acquisition RSE et differentielle en meme temps!!!!!!

j'ai un chassis ni pxi 1042(ni pxi 8184 ) connecté à un petit boitier ou on vient brancher les thermocouples.le but de l'application est de reserver quelques broches pour les mesure en rse et d'autre pour le differentiel .

Merci d'avance

A.Selmaji
0 Kudos
Message 7 of 9
(3,537 Views)

Salut,

 

Tu devrais créer un sujet par question, ça serait plus simple Smiley Happy

La réponse à ta dernière question se trouve ici (2ème post)

 

Bonne continuation

Message Edited by Mathieu Steiner on 05-26-2009 11:38 AM

0 Kudos
Message 8 of 9
(3,528 Views)
0 Kudos
Message 9 of 9
(3,507 Views)