From Friday, April 19th (11:00 PM CDT) through Saturday, April 20th (2:00 PM CDT), 2024, ni.com will undergo system upgrades that may result in temporary service interruption.

We appreciate your patience as we improve our online experience.

LabVIEW

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

comunicar Progama .exe hecho en c++ a labview

Solved!
Go to solution

hello.

I have a program. exe done in c + +, this program will enter a string and returns an encoded string me, what I want is to enter the chain from labview and get the encoded string and it can be used in block-diagram

please be the much appreciate

 

hola.
tengo un programa .exe hecho en c++ , en este programa se ingresa una cadena de caracteres y me devuelve una cadena codificada, lo que deseo es ingresar esta cadena desde labview y obtener la cadena codificada y poder usarla en el block diagram-
por favor se los agradeceria mucho

 

 

0 Kudos
Message 1 of 4
(2,536 Views)

Hello,

 

Can you please specify to me what you want to do? Would you like to run the "cmd" from Windows so you can run your executable within LabVIEW? If is not this, what would be?

 

Thanks.

 

Best Regards

Luciano Borges
Test Development Engineer
0 Kudos
Message 2 of 4
(2,524 Views)

hola

 

mi problema era como usar un programa .exe pero encontre que este programa tenia librerias .net y gracias a la funciones de labview pude acceder a las dll.

gracias por tu interes.

 

 

0 Kudos
Message 3 of 4
(2,492 Views)
Solution
Accepted by topic author Peluxito

hola

 

mi problema era como usar un programa .exe pero encontre que este programa tenia librerias .net y gracias a la funciones de labview pude acceder a las dll.

gracias por tu interes.

0 Kudos
Message 4 of 4
(2,490 Views)