LabVIEW

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Est il possible de faire correspondre la couleur d’un bouton avec une valeur numérique ?

Solved!
Go to solution

Bonjour à tous,

 

J’aimerais faire correspondre l’intensité de la couleur d’un bouton (ou d’une led) avec une valeur numérique. Est ce que quelqu'un à une idée par hasard ?

 

Merci par avance,

 

 

ManDeb  

0 Kudos
Message 1 of 13
(3,006 Views)

French to English for more and fast responses:

 

Hello everyone, 

I'd like to match the intensity of the color of a button (or an LED) with a numerical value. Does anyone get a chance? 

Thank you in advance
Message Edited by Mathan on 05-20-2009 05:13 AM
0 Kudos
Message 2 of 13
(3,004 Views)

Si c'est seulement pour quelques valeurs numériques, 0 à 10 par exemple, tu peux utiliser quelque chose comme cela.

 

Jean-Marc

0 Kudos
Message 3 of 13
(2,988 Views)

Un petit oubli: vous devez changer le boolean qui est actuellement un indicateur, et qui est à false, pour un contrôle et le mettre à la valeur true (c'est la couleur de la valeur true qui change).

 

Jean-Marc

0 Kudos
Message 4 of 13
(2,985 Views)
Excusez moi de ne pas l'avoir précisé plus tôt mais je travaille sur la version étudiante 8.5 de Labview. Il semblerait que cela pose problème pour utiliser votre .vi. Est il possible de le rendre compatible ?
0 Kudos
Message 5 of 13
(2,966 Views)

Désolé, il était en LV8.6. La nouvelle pièce jointe est en LV8.0

 

Jean-Marc

Message 6 of 13
(2,955 Views)

I don't speak French but according to your example you want this?

 

Also, I just realized the vi already posted the same thing, just that the boolean was false when i ran it so it looked like it wasn't working to me

Message Edited by elset191 on 05-20-2009 10:52 AM
--
Tim Elsey
Certified LabVIEW Architect
0 Kudos
Message 7 of 13
(2,941 Views)
Merci beaucoup Jean Marc pour ta réponse
0 Kudos
Message 8 of 13
(2,931 Views)
Sorry but  i  can't open your vi  because  I work  on student version 8.5 of Labview. I m very interesting in your vi. Can you  do please what  is necessary to be able to open with my version ?
0 Kudos
Message 9 of 13
(2,927 Views)
I reposted it as 8.5 in my original post.  Sorry
--
Tim Elsey
Certified LabVIEW Architect
0 Kudos
Message 10 of 13
(2,923 Views)