From Friday, April 19th (11:00 PM CDT) through Saturday, April 20th (2:00 PM CDT), 2024, ni.com will undergo system upgrades that may result in temporary service interruption.

We appreciate your patience as we improve our online experience.

DutLUG - Dutch LabVIEW Usergroup

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Meeting 14-9-2017

De onderwerpen voor de DutLUG meeting van 14-9-2017:

 

  • Kleuren uit een plaatje in LabVIEW (Albert Geven)
    Als je naar plaatjes kijkt zie je kleuren maar in werkelijkheid zie je meerdere pixels die samen een kleur opleveren. In dit praatje laat ik zie wat de normale kleuren zijn en hoe je daar in LabVIEW handig mee om kunt gaan. Vooral een routine uit de vision library, die ik afgelopen jaar heb leren kennen, vision\Analysis.llb\IMAQ Quantify 2 die bruikbaar is om snel data uit een plaatje te halen.
  • LabVIEW 2017 - New Features and 3 Reasons to not use NXG (and 3 reasons to use it) (Jeffrey Habets)
    Voor het gedeelte over WebVIs in deze presentatie zal LabVIEW Champion Brian Hoover ons via een remote verbinding vergezellen om zijn ervaringen te delen en de mogelijkheden d.m.v. een aantal demo's te laten zien!

De presentatie slides kunnen na de meeting toegevoegd worden aan deze topic.

Message 1 of 5
(6,480 Views)

Bedankt voor de organisatie! Ik vond het erg leerzaam en gezellig. Smiley Happy

San

0 Kudos
Message 2 of 5
(6,367 Views)

Hier zijn de slides van mij en Brian en de WebVI examples (ook te bekijken via de link in de presentatie van Brian).

0 Kudos
Message 3 of 5
(6,348 Views)
0 Kudos
Message 4 of 5
(6,332 Views)

Bedankt voor de slides en de informatieve avond.

________________________________________________________________________
Problems will keep comming... Lets hope the answers do that to.
Never give up without a fight...
0 Kudos
Message 5 of 5
(6,292 Views)