DutLUG

Meeting 12-03-2020

De onderwerpen voor 12 maart zijn:

Hoe een programma zich kan ontwikkelen als je de tijd krijgt.

Albert Geven - (Teacher at Fontys University of Applied Sciences)

---

2 jaar geleden heb ik een applicatie gedemonstreerd die werkt, maar er was meer mogelijk en de gebruiker was een goede tester. Ondertussen loopt de app 4 x sneller, betrouwbaarder met een betere user interface en maakt ook nog eens uitgebreidere metingen op gespecificeerde momenten en er loopt een videocamera real time mee die op gespecificeerde momenten of op verzoek plaatjes opslaat. Hoe we vanuit de oude wat haperende UI naar een glad lopende versie gegroeid zijn wil ik laten zien.

Onderzoek over het versturen van data via een SystemLink server

Max van Neerven - (Graduate at Fontys Automotive Engineering)

---

In het kader van mijn afstuderen heb ik bij VI Technologies onderzoek gedaan naar het gebruik van SystemLink. De onderzoeksvraag van de stage opdracht was "Is het mogelijk om met een in LabVIEW geschreven webapplicatie, 10.000 meetpunten per seconde van een CompactRlO te lezen met behulp van SystemLink?" In deze presentatie zal ik dieper in gaan op de code die gemaakt is om data te kunnen streamen naar de SystemLink server, Verder zal ik ook nog wat vertellen over de code van de webapplicatie die gemaakt is in LabVIEW NXG.

Beiden presentaties zullen in het Nederlands worden gehouden.

0 Kudos
Message 1 of 1
(134 Views)
Reply
This is an open group. Sign in and click the "Join Group" button to become a group member and start posting.