DutLUG - Dutch LabVIEW Usergroup

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Introduceer jezelf

Hoi,

 

Ik ben Wim Tormans, project architect bij VI Technologies in Weert.

Ik werk sinds 2008 full time met LabVIEW en Teststand.

 

https://www.linkedin.com/in/wimtormans

0 Kudos
Message 11 of 39
(6,893 Views)

Ik ben Stefan Lemmens, heb LabVIEW 6.0 leren kennen in 1999 bij Philips Hasselt.
Echt LabVIEW programmeur en fanaat geworden bij ES-International.
Momenteel aan de slag bij Intersoft Electronics als full-time LabVIEW ontwikkelaar van test tools en toepassingen mbt tot radars.
Ik vind vooral performance en user experience belangrijk maar ben ook geinteresseerd in architecturen (bv. actor framework, LVOOP) en programmer experience (bv. QuickDrop, GDS, git,...)

0 Kudos
Message 12 of 39
(6,859 Views)

Goede dag,

 

Michael van den Berg werkzaam bij Dialog semicondutor b.v.IC als evaluation and characterization engineer.
Gebruik LabVIEW voor de evaluatie/karakterisatie van Dialog semicondutor IC's. (RF & Baseband) 

 

0 Kudos
Message 13 of 39
(6,845 Views)

Martin Vernhout,

tja, eigenlijk heeft Mountain_jr het helemaal verteld, dus wat kan ik daaraan toevoegen...

simpelweg: "ik ook." 😉

 

https://nl.linkedin.com/in/martin-vernhout-b2ab677

 

0 Kudos
Message 14 of 39
(6,833 Views)

Arno Veldhuis,

Actief LabVIEW gebruiker sinds LabVIEW 6.0. Certified LabVIEW Architect en ik hou mij ook bezig met LabVIEW opleidingen waardoor ik diverse LabVIEW trainingen gegeven heb de afgelopen jaren. Oorspronkelijk heb ik Werktuigbouwkunde - systeem en regeltechniek gestudeerd, maar na mijn kennismaking met LabVIEW ben ik vooral de technische automatisering en regeltechniek richting opgegaan bij Averna (voormalig T&M Solutions).

 

Leuk dat er weer een community ontstaat!

https://nl.linkedin.com/in/arnoveldhuis

0 Kudos
Message 15 of 39
(6,779 Views)

Mijn naam is Roger Custers, medeorganisator van de DutLUG en werkzaam bij VI Technologies als systeem architect.

Ik werk al meer dan 20 jaar jaar met LabVIEW en ben al die jaren alleen maar enthousiaster geworden over de mogelijkheden.

Zie jullie op de DutLUG!

 

Roger

0 Kudos
Message 16 of 39
(6,764 Views)

Steffan Weijs.

Voor het eerst kennis gemaakt met LabVIEW bij Océ in Venlo in 1994 (LabVIEW 3.1) en sindsdien enthousiast LabVIEW-er.
Bijna 2 decennia werkzaam geweest bij NBG in Nederweert waar ik aan talloze LabVIEW applicaties gewerkt heb voor bedrijven in het hele land in allerlei branches. Inmiddels alweer enkele jaren werkzaam bij Frencken Engineering in Eindhoven waar LabVIEW wordt gebruikt voor eindtesters en productie-ondersteunende tooling.

0 Kudos
Message 17 of 39
(6,745 Views)

Ik ben Erik van Hilten,

Na mijn studie Technische Natuurkunde o.a. bij Fokker aan test- en NDT-systemen gewerkt. Later begonnen bij National Instruments, op support en direct met LabVIEW aan de slag vanaf versie 5.0. Na een aantal jaren overgestapt naar de marketing afdeling en waar ik volop terecht kan met mijn passie en interesse voor o.a. technologie, LabVIEW, IoT, embedded systemen en autonome voertuigen.

0 Kudos
Message 18 of 39
(6,699 Views)

Ik ben Gert-Jan Berends, werkzaam bij Carya Automatisering. Mijn eerste LabVIEW ervaring was op school met LabVIEW 7 Express.

0 Kudos
Message 19 of 39
(6,664 Views)

Mijn naam is Bram Bergen, werkzaam bij 3T B.V. als LabVIEW developer. Mijn eerste LabVIEW ervaring was op school met LabVIEW 2009.



0 Kudos
Message 20 of 39
(6,616 Views)