DutLUG - Dutch LabVIEW Usergroup

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Introduceer jezelf

Gebruik deze topic om jezelf kort te introduceren. Als iedereen dit doet kunnen we wellicht de voorstelronde bij de meetings skippen. Smiley Wink

 

Om het zelf maar af te trappen:

Ik ben Jeffrey Habets, eigenaar van VI Technologies in Weert.

Werk met LabVIEW sinds versie 4.0 (1997).

Op technisch vlak heel breed geïnteresseerd maar nadruk ligt wel op systeem ontwerp en object oriented design. Ook vindt ik het interessant om LabVIEW in te zetten op vlakken waar men daar in eerste instantie niet aan zou denken.

Een korte bio vindt je hier.

 

0 Kudos
Message 1 of 39
(15,768 Views)

 

Als medeorganisator van de DutLUG kan ik natuurlijk niet achter blijven.
Ik ben Pascal Heinen, trotse medewerker bij VI Technologies te Weert, met 10+ jaar ervaring met LabVIEW.
Sinds LabVIEW 7.1 vind ik het interessant om op de grafische manier efficient te programmeren. Programmeurs helpt dit hun doelen sneller en beter te bereiken en dit is een belangrijke reden waarom ik help met de organisatie van de DutLUG. Want zeg nu eerlijk, er is niks mooiers dan een project opleveren waarbij je weet dat je geweldig werk hebt geleverd. Hiervoor is wel kennis en ervaring nodig.

 

Linkedin

 

Pascal

0 Kudos
Message 2 of 39
(15,740 Views)

Albert Geven. Voormalig philips medewerker maar nu met pensioen maar niet van plan om op te houden met denken. 

Tot de eerste meeting.

 

greetings from the Netherlands
Message 3 of 39
(15,723 Views)

Patrick de Boevere, LV3.0 (1992), eigenaar Serenity systems design.

 

Patrick

0 Kudos
Message 4 of 39
(15,709 Views)

Pieter Bosstad.

 

Ik kwam voor het eerst in aanraking met LabVIEW in 1993 tijdens mijn studie Technische Natuurkunde in Enschede. Tijdens mijn werk bij Philips in Drachten heb ik dit verder opgepakt (af en toe ondersteund door een cursus van Albert Geven). Ik gebruik het vaak voor het aansturen van meetopstellingen maar vind het ook handig voor het analyseren van grotere datasets.

0 Kudos
Message 5 of 39
(15,676 Views)

Ik ben Marcel van 't Hoff, werkzaam bij Averna.

Ik gebruik LabVIEW sinds 2009 voor het ontwikkelen van high tech microscopen in neuroscience. Bezig met OOP, UX en FPGA. Maker van de SDK Murmex en LabbitMQ.

0 Kudos
Message 6 of 39
(15,656 Views)

Ik ben Patrick Brandts, Q&R engineer bij Océ Technologies en voorzitter van de LabVIEW Usergroup binnen de R&D van Océ Technologies.

 

Ik heb Technische Natuurkunde gestudeerd in Eindhoven. Tijdens mijn studie heb ik in 2007 stage gelopen bij Medtronic waar ik een upgrade heb uitgevoerd van een meetopstelling welke aangestuurd wordt d.m.v. LabVIEW. Sindsdien ben ik LabVIEW altijd blijven gebruiken voor het aansturen van verschillende meetopstellingen en voor het anlayseren en uitwerken van meetdata.

0 Kudos
Message 7 of 39
(15,640 Views)

Ik ben Joris Willems.
Ik werk reeds 4 jaar en half te Punch Powertrain. En werk ook heel die tijd met Labview.

Momenteel zijn we ook meer en meer aan het werken met Veristand.

Ik werk vooral aan de testbanken die hier allemaal zijn voor de aanpassingen aan de huidige software en toevoegen van nieuwe vragen van de gebruikers.

Sinds september heb ik mijn CLD certificaat.

Ik heb met Labview leren werken tijdens men studies Master elektronica-ICT. Maar heb dan tijdens men eerste job hier niet meer mee verder gegaan. Daarom 4,5 jaar geleden terug opgefrist en me er dieper in gewerkt.


Mvg

 

________________________________________________________________________
Problems will keep comming... Lets hope the answers do that to.
Never give up without a fight...
0 Kudos
Message 8 of 39
(15,610 Views)

Wouter Geelen, eerste ervaring met LabVIEW 7.1, afgestudeerd in control systems in Eindhoven, momenteel werkzaam bij ASML. 

Message 9 of 39
(15,591 Views)

Hi all,

 

I am Darren Mather, CLA and owner of iNU Solutions based in Rotterdam.

 

Using LabVIEW since 2007 and have been a CLA since 2014. My main focus is on Semiconductor test (using the NI STS) and Body Area Networks/IoT communication.

 

As you may have noticed I am not Dutch, my apologies for writing this in English.

 

Hope to see/meet you all soon,

Darren.

0 Kudos
Message 10 of 39
(15,517 Views)