LabWindows/CVI

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

liste d'information pour une dll

Salut à tous.
J'ai créer sous CVI une DLL avec différentes fonction et je souhaite les utiliser sous Teststand.J'arrive à utiliser les fonction de ma DLL mais je suis obligé de saisir tout le temps le nombre de paramètres de ma fonction.Je voudrais savoir comment créer t'on une liste d'information sur les paramètre de ma fonction sous CVI?
merci.
0 Kudos
Message 1 of 3
(2,710 Views)
National Instruments Corporate n'a malheureusement pas les ressources nécessaires pour répondre aux questions posées en français. Cependant, ces questions seront redirigées vers le bureau français, National Instruments France.

S'il vous plait contacter National Instruments France á
Support Technique
0 Kudos
Message 2 of 3
(2,710 Views)
Although this is in French, the topic is interesting to me and perhaps others reading this forum. I believe that what you're referring to is an interface document, which is used to list the input and output variables and their type used by the functions within your dll. I am not an expert on interface documents, but perhaps someone else can provide a good example or reference as to how this document might be constructed. I know I'd like to know more about it.
0 Kudos
Message 3 of 3
(2,710 Views)